Огляд: Stafffr — компанія, основним продуктом якої є онлайн-інструмент оптимізації управління персоналом. Онлайн-база співробітників, в якій зберігається історія кар‘єрного розвитку кожного члена команди, відзначаються особисті здобутки чи недоліки в роботі персоналу будь-якого рівня та підрозділу.
Основні обов’язки:
• участь у створенні стратегії розвитку компанії
• комунікація із потенційними партнерами та клієнтами
• організація та проведення зустрічей із потенційними партнерами та клієнтами
• презентування продукту компанії потенційним клієнтам, партнерам та в рамках публічних заходів
• адміністрування нових контрактів на першому етапі їх реалізації
• участь у створенні стратегії розвитку компанії
• комунікація із потенційними партнерами та клієнтами
• організація та проведення зустрічей із потенційними партнерами та клієнтами
• презентування продукту компанії потенційним клієнтам, партнерам та в рамках публічних заходів
• адміністрування нових контрактів на першому етапі їх реалізації
Вимоги:
• базові знання бізнесу HoReCa
• досвід ведення переговорів
• досвід роботи в продажах або керування проектами буде перевагою
• комунікабельність
• широкий нетворкінг
• базові знання бізнесу HoReCa
• досвід ведення переговорів
• досвід роботи в продажах або керування проектами буде перевагою
• комунікабельність
• широкий нетворкінг
Умови роботи:
• мотиваційна система фінансової винагороди
• мотиваційна система фінансової винагороди
CV надсилайте на apply@thelobbyx.com
0 коммент.:
Отправить комментарий