среда, 16 мая 2018 г.





Асистент із адміністративної та комерційної діяльності

ТОВ «ОНЕЙ Україна» (Oney Banque Accord, Auchan Holding), м. Київ
Контактна особа: Ігнат Якубовський, iyakubovskyi@auchan.ua, 0663937636

Основні функції:
1.   Облік документообігу, взаємодія з бухгалтерією
·       Контроль та прийом вхідних документів;
·       Оформлення внутрішніх документів;
·       Організація та контроль документообігу;
·       Взаємооблік з контрагентами.
2.   Секретаріат
·       Прийом телефонних дзвінків (партнери, постачальники, співробітники);
·       Управління графіком штату, організація зустрічей;
·       Організація та управління відрядженнями;
·       Забезпечення функціонування офісу (замовлення канцелярії тощо).
3.   Адміністративні та комерційні завдання
·       Написання, переклад та обробка листів, протоколів, звітів;
·       Переведення комерційної інформації у формат презентації PowerPoint;
·       Підготовка комерційних звітів (фінансові результати, моніторинг діяльності конкурентів, обробка статистичних даних).

Вимоги до кандидата:
·       освіта вища / неповна вища / заочне навчання;
·       володіння оргтехнікою та MS Office (Excel, Word, PP);
·       англійська або французька мова – обовязково.

Особисті якості:
Чесність, комунікабельність, проактивність, організованість, відповідальність, мультизадачність, стресостійкість, бажання та готовність вчитися.

Ми гарантуємо:
·       конкурентну офіційну заробітну плату із регулярним переглядом;
·       навчання та розвиток в міжнародній компанії;
·       дружній колектив та досвідчених наставників;
·       цікаві завдання та справедливу оцінку результатів!

0 коммент.:

Отправить комментарий

Архів

Популярне

Останні публікації