воскресенье, 23 сентября 2018 г.



Офіс — це місце, де багато з нас проводить більшу частину часу. Логічно, що для нього також існують правила етикету. HeadHunter Україна підібрав 10 порад ввічливої поведінки серед колег.
1. Приходячи в офіс, одразу ж вітайте колег нейтральним «доброго ранку/дня». Обов'язково відповідайте на вітання тим же. Протягом дня вітайтеся з усіма, навіть якщо особисто з кимось не знайомі — кивок, усмішка, доброзичливий погляд. Не страшно, якщо з кимось привітаєтеся кілька разів. Власне, при сучасному темпі життя правила етикету можуть спрощуватися до деякої міри, однак діловий етикет залишається. Не сумнівайтеся — гарні манери принесуть користь вашій кар'єрі.
2. Рукостискання — річ необов'язкова, але прийнята у діловому товаристві. І це єдиний допустимий тактильний контакт. Ініціювати його може старша за посадою особа, причому неважливо чоловік це чи жінка.
3. Верхній одяг прийнято залишати у гардеробі, а не вішати на спинку стільця і тим більше не залишати на столі. Це ж стосується і парасольок. Їх не варто сушити прямо в робочому кабінеті, створюючи перешкоди для оточуючих.
4. Заходячи в службовий кабінет колеги, стукати в двері не потрібно — таким чином, ви даєте йому зрозуміти, що не підозрюєте його в сторонніх заняттях. Стукати потрібно в кабінет керівника у разі відсутності секретаря. Якщо шеф говорить по телефону, але жестом показує, що можна увійти – заходьте.
5. Приводьте себе в порядок тільки в туалетній кімнаті. Щодо парфумів — для офісу користуйтеся легкими. Пам'ятайте: аромат не повинен пахнути на весь офіс, він повинен залишатися тільки у вашій інтимній зоні (20-40 сантиметрів), яку не прийнято порушувати в діловому середовищі.
6. Робоче місце повинно говорити про вашу професію, а не про вас як про особистість. Не потрібно тримати на виду вишиті бісером картини, реконструкції Другої світової війни або сканворди. Для цього є шухляди в столі.
7. Для довгої серйозної розмови по телефону виходьте із загальної кімнати туди, де вас ніхто не почує. Це ж стосується дзвінків від батьків, дітей і друзів. По-перше, це відволікає від роботи колег, по-друге, ви ризикуєте стати об'єктом для обговорень. В офісі ставте телефон на вібродзвінок або беззвучний режим. Якщо ж запальний рингтон дзвонить у колеги, коли той відсутній, — не вимикайте його самостійно, дочекайтеся повернення і ввічливо попросіть поставити телефон на беззвучний режим.
8. Якщо ви телефонуєте начальнику, то першим слухавку кладе саме він. Якщо розмовляють два рівних за статусом працівники, то першим кладе слухавку той, хто зателефонував. Це ж правило стосується і ділового листування.
9. Їжа на робочому місці — табу. Якщо ж у вашому офісі відсутнє місце для прийняття їжі та доводиться обідати прямо за комп'ютером, уникайте страв з гострими запахами. Якщо вже з колегами можна якось домовитися, то партнери або клієнти не повинні бачити ваші перекушування чи відчувати запах, що не вивітрився. А ще є питання здоров’я, зранку — кава, протягом дня — сухарики, кілька цукерок, чай з цукром і булочкою, сендвіч, 3 чашки кави з вершками, ввечері — вечеря від душі. Знайоме «меню» для більшості офісних працівників.
10. Чай і кава на робочому місці цілком допустимі, але чашка повинна:
– бути максимально нейтральною, без веселих написів або фривольних картинок (ідеально — брендована, з логотипом компанії. За умови, що інше не передбачене корпоративною культурою)
– бути завжди чистою, без слідів помади, залишків кави або завареного по третьому колу пакетика чаю
– стояти на підставці, а не на робочих документах чи просто на столі

0 коммент.:

Отправить комментарий

Архів

Популярне

Останні публікації