понедельник, 21 мая 2018 г.

Напередодні літніх канікул для молоді відкривається багато можливостей для  стажування та пошуку роботи. Але багато з студентів та випускників губляться не знаючи з чого почати. Тому ми підготували для вас декілька порад, які допоможуть у пошуку першої роботи.

1. 
Склади список своїх вмінь та навичок.  Склавши такий перелік ти зрозумієш свою цінність та корисність. Відсутність багаторічного досвіду роботи не робить тебе менш цінним для роботодавця. Цінність визначається всією сукупністю характеристик та вмінь, які ти продемонструєш.

2. Обери с
феру в якій хочеш працювати. Визначити сферу в якій працювати можна, виходячи з власних вподобань (хоббі) та навиків якими володієш. Працювати простіше у сфері, яку ти вже добре знаєш на момент пошуку роботи, це зекономить час на “розвідку” на новому ринку. Наприклад, якщо ти здобуваєш (здобула/в) освіту маркетолога і твої курсові та дипломна були пов’язані з автомобільним ринком, тоді найкраще шукати роботу в компанії, яка працює на ринку автомобілів.

3. Зважай на свої цінності. Не подавайся в компанії, діяльність яких суперечить твоїм цінностям. Наприклад, ти борець проти паління та не вживаєш алкоголь, тому не влаштовуйся  працювати у компанію такого спектру. Якщо ти архітектор і прагнеш будувати міста, проектувати сквери та займатись іншими урбаністичними проектами – не йди в бюро, де будують приміські будинки. Будеш мучити себе, а працедавець тебе.

4. 
Проаналізуй ринок праці.Відвідай сайти роботодавців, щоб дізнатись, яких фахівців шукають найбільше, в якій сфері, які навики потрібні, щоб отримати роботу, про яку мрієш.Аналіз ринку праці разом із переліком твоїх вмінь допоможе визначитися з вакансією, на яку можеш претендувати. Крім того, ти вже знатимеш, які компанії та з якої сфери шукають нових співробітників.

5. 
Резюме. Склади його та сміливо відправляй на усі вакансії, які тобі сподобалися. Тільки не будь занотувати, куди саме ти відправив листа і чим тобі сподобалася ця вакансія, оскільки маєш шанс просто забути про переваги і загубитися у пошуку. Також, обов’язково заяви світу, що шукаєш роботу. Напиши про це у соцмережах. Сьогодні, соціальні мережі допомагають знайти роботу швидше ніж більшість рекрутингових компаній.

6. Досвід. Щоб отримати досвід, можна влаштуватися на низькооплачувану посаду. Завдяки цьому ви отримаєте запис у своїй трудовій книжці. Не потрібно турбуватися про те, що у вас буде дуже багато записів, які свідчать про зміну професій. Для людини, яка тільки починає свою кар’єру це цілком природно. Молоді люди намагаються знайти свою дорогу в житті, тому часто змінюють пріоритети. Роботодавці не приділяють цьому особливу увагу.

7. Співбесіда. Будьте уважними до деталей: ще на стадії подання резюме не переплутайте формат документа, якого вимагають, правильно вкажіть тему листа, не забудьте додати фото. Якщо просять зателефонувати в певний час для призначення співбесіди, чітко виконайте вказівку.  До співбесіди завжди потрібно готуватися: дізнатись якомога більше про компанію, її специфіку, поточний стан справ. Для цього варто проглянути сайт компанії, пошукати інформацію в новинах.  Дієвим пунктом резюме спеціалісти з працевлаштування називають рекомендації з попереднього місця роботи. Важлива умова – не переносити співбесіду на кінець дня, тижня. За цей час роботодавці вже прослухають якусь кількість претендентів, тож ризикуєте втратити шанс.

8. Будь готовий до несподіванок. Навіть якщо перша співбесіда пройшла успішно, будьте готові, що вам запропонують пройти ще одну. Це пов'язано з тим, що у багатьох компаніях майбутні безпосередні керівники воліють особисто поговорити з претендентом, вже після співбесіди з ейчаром. Іноді ці два спеціалісти присутні на співбесіді одночасно.  Деякі посади, особливо творчі, передбачають виконання пробного завдання. Часто таке завдання пропонують безпосередньо під час співбесіди, тому варто бути готовим до такого повороту. Окремі компанії, особливо великі, спостерігають за претендентом буквально з порога до дверей. Тому навіть якщо співбесіда пройшла успішно, не поспішайте дзвонити друзям-родичам просто у коридорі офісу компанії, в ліфті чи на сходах і говорити якісь необережні фрази. Не зводьте нанівець гарне враження про себе. 

0 коммент.:

Отправить комментарий

Архів

Отримуйте новини першими

Популярне

Останні публікації