Основні обов'язки:
• ведення бухгалтерського обліку майна, коштів та інших матеріальних цінностей, що перебувають на балансі закордонної дипломатичної установи (далі ЗДУ)
• здійснення банківських операцій, пов'язаних з рухом коштів та товарно-матеріальних цінностей, нарахуванням компенсаційних та інших виплат
• участь у проведенні економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності ЗДУ, інвентаризацій грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, розрахунків, платіжних зобов'язань
• участь у розробленні та здійсненні заходів, спрямованих на дотримання фінансової дисципліни та раціональне використання ресурсів
• формування, ведення та зберігання даних бухгалтерської інформації
• складання звітів, облік та контроль за рухом бланків звітності
• облік, систематизація та зберігання нормативних документів щодо бухгалтерського обліку та звітності
• підготовка відповідей з питань фінансового обліку та звітності на відповідні запити МЗС України та за дорученням керівництва ЗДУ
• забезпечення своєчасної обробки вхідної та вихідної кореспонденції ЗДУ
• здійснення контролю за термінами виконання документів та їх правильним оформленням відповідно до встановлених вимог діловодства
• організація роботи з реєстрації, обліку та зберігання документів поточного діловодства, в тому числі опрацювання документів з обмеженим доступом
• забезпечення друкування і копіювання службових документів
• участь у підготовці нарад, що скликаються керівництвом, та організація їх технічного обслуговування
• формування справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх зберігання та здачі в установлені строки в архів
• збереження інформації з обмеженим доступом, що стала відома під час виконання обов’язків, а також іншої інформації, яка законодавством не підлягає розголошенню
• ведення бухгалтерського обліку майна, коштів та інших матеріальних цінностей, що перебувають на балансі закордонної дипломатичної установи (далі ЗДУ)
• здійснення банківських операцій, пов'язаних з рухом коштів та товарно-матеріальних цінностей, нарахуванням компенсаційних та інших виплат
• участь у проведенні економічного аналізу господарсько-фінансової діяльності ЗДУ, інвентаризацій грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, розрахунків, платіжних зобов'язань
• участь у розробленні та здійсненні заходів, спрямованих на дотримання фінансової дисципліни та раціональне використання ресурсів
• формування, ведення та зберігання даних бухгалтерської інформації
• складання звітів, облік та контроль за рухом бланків звітності
• облік, систематизація та зберігання нормативних документів щодо бухгалтерського обліку та звітності
• підготовка відповідей з питань фінансового обліку та звітності на відповідні запити МЗС України та за дорученням керівництва ЗДУ
• забезпечення своєчасної обробки вхідної та вихідної кореспонденції ЗДУ
• здійснення контролю за термінами виконання документів та їх правильним оформленням відповідно до встановлених вимог діловодства
• організація роботи з реєстрації, обліку та зберігання документів поточного діловодства, в тому числі опрацювання документів з обмеженим доступом
• забезпечення друкування і копіювання службових документів
• участь у підготовці нарад, що скликаються керівництвом, та організація їх технічного обслуговування
• формування справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх зберігання та здачі в установлені строки в архів
• збереження інформації з обмеженим доступом, що стала відома під час виконання обов’язків, а також іншої інформації, яка законодавством не підлягає розголошенню
Обов'язкові вимоги:
• вища освіта у сфері бухгалтерського обліку і аудиту, економіки, фінансів, фінансів та кредиту
• грамотне володіння державною мовою
• вміння вести бухгалтерський облік майна, коштів, фондів тощо
• вміння складати кошториси і плани асигнувань та вносити зміни до них
• вміння використовувати в роботі коди економічної класифікації видатків, формування фінансової та бюджетної звітності
• навички планування
• знання відповідної законодавчої бази
• вміння робити висновки за результатами аналітичної роботи для удосконалення фінансово-матеріального забезпечення діяльності ЗДУ на законодавчому рівні
• навички ділового стилю мовлення
• здатність швидко опановувати нові внутрішньовідомчі програмні продукти
• вища освіта у сфері бухгалтерського обліку і аудиту, економіки, фінансів, фінансів та кредиту
• грамотне володіння державною мовою
• вміння вести бухгалтерський облік майна, коштів, фондів тощо
• вміння складати кошториси і плани асигнувань та вносити зміни до них
• вміння використовувати в роботі коди економічної класифікації видатків, формування фінансової та бюджетної звітності
• навички планування
• знання відповідної законодавчої бази
• вміння робити висновки за результатами аналітичної роботи для удосконалення фінансово-матеріального забезпечення діяльності ЗДУ на законодавчому рівні
• навички ділового стилю мовлення
• здатність швидко опановувати нові внутрішньовідомчі програмні продукти
Умови роботи:
• ринковий оклад
• ринковий оклад
CV надсилайте на apply@thelobbyx.com
0 коммент.:
Отправить комментарий