четверг, 6 сентября 2018 г.




Ми раді повернутись після літніх канікул та хочемо повідомити, що відновлюємо серію EVO MeetUp — готуємо для вас багато смачного!

Вважаєте, що в сервісі на перший план виходять емоції, креатив та індивідуальний підхід? Впевнені, що головне — допомогти клієнту, а не продати. Вмієте не тільки слухати, а й чути? Або, маєте зовсім іншу точку зору про те, яким повинен бути ідеальний customer service?

Чекаємо Вас на MeetUp, де поговоримо про:

  • Я супроводжую клієнтів. Що це означає?
  • Основні компетенції аккаунт-менеджера;
  • Як стати тим, кому довіряють клієнти?
  • Тримаємо баланс: вигода клієнта і вигода компанії;
  • Розвиток і можливості зростання;
  • Як невеликий бонус проведемо тестування DISC, після якого ви визначите свій потенціал і типаж співробітника.

Розібратися у всьому нам допоможе Лінійний керівник команди розвитку клієнтів - Наталія Гарбуз.

Зустрічаємося 26 вересня в 18:00 у офісі EVO
Адреса: Харківське шосе, 201/203
Реєстрація: https://goo.gl/forms/Yy4igVfguMrVll0F2
Івент безкоштовний, реєстрація обов'язкова!

0 коммент.:

Отправить комментарий

Архів

Популярне

Останні публікації