Ми раді повернутись після літніх канікул та хочемо повідомити, що відновлюємо серію EVO MeetUp — готуємо для вас багато смачного!
Вважаєте, що в сервісі на перший план виходять емоції, креатив та індивідуальний підхід? Впевнені, що головне — допомогти клієнту, а не продати. Вмієте не тільки слухати, а й чути? Або, маєте зовсім іншу точку зору про те, яким повинен бути ідеальний customer service?
Вважаєте, що в сервісі на перший план виходять емоції, креатив та індивідуальний підхід? Впевнені, що головне — допомогти клієнту, а не продати. Вмієте не тільки слухати, а й чути? Або, маєте зовсім іншу точку зору про те, яким повинен бути ідеальний customer service?
Чекаємо Вас на MeetUp, де поговоримо про:
- Я супроводжую клієнтів. Що це означає?
- Основні компетенції аккаунт-менеджера;
- Як стати тим, кому довіряють клієнти?
- Тримаємо баланс: вигода клієнта і вигода компанії;
- Розвиток і можливості зростання;
- Як невеликий бонус проведемо тестування DISC, після якого ви визначите свій потенціал і типаж співробітника.
Розібратися у всьому нам допоможе Лінійний керівник команди розвитку клієнтів - Наталія Гарбуз.
Зустрічаємося 26 вересня в 18:00 у офісі EVO
Адреса: Харківське шосе, 201/203
Реєстрація: https://goo.gl/forms/Yy4igVfguMrVll0F2
Івент безкоштовний, реєстрація обов'язкова!
Зустрічаємося 26 вересня в 18:00 у офісі EVO
Адреса: Харківське шосе, 201/203
Реєстрація: https://goo.gl/forms/Yy4igVfguMrVll0F2
Івент безкоштовний, реєстрація обов'язкова!
0 коммент.:
Отправить комментарий