ThinkGlobal
запрошують в команду
Бренд-менеджера
Основні обов'язки:
• тестування ефективних каналів комунікації з клієнтами
• забезпечення маркетингових активностей для централізованого набору усієї мережі ThinkGlobal
• забезпечення локального маркетингу окремих шкіл
• планування рекламних компаній, розрахунок їх ефективності, контроль здійснення
• забезпечення розробки контенту та здійснення онлайн (веб-сайт, Facebook, Youtube, PPC) та офлайн (роздатка, зовнішні носії) комунікацій
• налагодження ефективної співпраці з підрядниками для забезпечення ефективної активації ринку
• бюджетування видатків на здійснення маркетингових активностей
• маркетингова підтримка семінарів та інших івентів
• забезпечення комунікаційних матеріалів всередині шкіл
• робота з внутрішньою комунікаційною платформою та платформою для взаємодії з клієнтами
• формування та систематизація бренд-буку
Обов'язкові вимоги:
• успішні кейси зі створення онлайн та офлайн контенту та реалізації комунікаційних стратегій
• досвід роботи у стартапах з відповідним ритмом, типом мислення та адаптивністю до швидких змін (якщо ви звикли до численних мітінгів та неспішного ритму корпорацій, на часовій шкалі яких квартали та роки, вам буде важко перелаштуватись до стартапу, де на часовій шкалі дні та години)
• ви маєте бути за складом перформером.
• прагнення до розбудови в Україні сучасної інноваційної освіти має корелювати з вашими місійними прагненнями
CV надсилайте на apply@thelobbyx.com з темою `Бренд менеджер до Think Global`
0 коммент.:
Отправить комментарий