5 квітня Дмитро Іщенко Product Analytics Manager в Jiji,
Genesis провів відкриту лекцію в студентському просторі #ЛУНОТЕКА
Дмитро розповів про те, чим займається аналітик, а також які
є типи завдань і шляху розвитку, та які ключові навички та знання необхідні для
фахівця.
Існує величезна градація аналітиків, що породжує великий
спектр найменувань позицій. Студенти дізналися про три основні напрямки, в
залежності від типу завдань:
- бізнес-аналітики
- технологічна
- продуктова
У компаніях регулярно приймається величезна кількість
рішень: стратегічні, ситуаційні, мікровибори і.т.д. Для вирішення кожного з
них, потрібно різний набір компетенцій і навичок. Про те які це навички та як
їх отримати, разом з Дмитром слухачі розглядали у другій частині лекції.
Крім іншого, також обговорювали роль Data Science і
машинного навчання в сучасних компаніях, де отримувати ключові знання, а також
чому це дійсно цікаво.
У третій крайній частині лекції було запропоновано рішення
типових задач, в форматі воркшопу. Учасники розбиралися, що таке А / Б тести,як
їх проводити, приймати статистично значущі рішення.
0 коммент.:
Отправить комментарий