вторник, 10 апреля 2018 г.




5 квітня Дмитро Іщенко Product Analytics Manager в Jiji, Genesis провів відкриту лекцію в студентському просторі #ЛУНОТЕКА

Дмитро розповів про те, чим займається аналітик, а також які є типи завдань і шляху розвитку, та які ключові навички та знання необхідні для фахівця.

Існує величезна градація аналітиків, що породжує великий спектр найменувань позицій. Студенти дізналися про три основні напрямки, в залежності від типу завдань:
  • бізнес-аналітики
  • технологічна
  • продуктова

У компаніях регулярно приймається величезна кількість рішень: стратегічні, ситуаційні, мікровибори і.т.д. Для вирішення кожного з них, потрібно різний набір компетенцій і навичок. Про те які це навички та як їх отримати, разом з Дмитром слухачі розглядали у другій частині лекції.

Крім іншого, також обговорювали роль Data Science і машинного навчання в сучасних компаніях, де отримувати ключові знання, а також чому це дійсно цікаво.

У третій крайній частині лекції було запропоновано рішення типових задач, в форматі воркшопу. Учасники розбиралися, що таке А / Б тести,як їх проводити, приймати статистично значущі рішення.

0 коммент.:

Отправить комментарий

Архів

Популярне

Останні публікації