вторник, 10 апреля 2018 г.






Основні обов'язки:
• розробка і реалізація комунікаційної стратегії, звітування щодо її реалізації, робота з запитами журналістів
• ведення онлайн-каналів комунікації: сайт, facebook, twitter, instagram, linkedIn
• моніторинг і створення можливостей офлайн-комунікації: заходи, акції, флешмоби, тощо
• бриф і контроль роботи перекладачів, фотографів, відеографів, поліграфії, дизайнерів (постери, інформаційні бюлетені, листівки, буклети, інформаційні стенди, звіти)
Обов'язкові вимоги:
• досвід роботи у сфері комунікацій від 2 років
• історія успішних медіа та digital-кампаній з використанням сервісів аналітики
• розуміння як допомогти всій організації вийти на комунікаційний level-up
• розуміння принципів автоматизації комунікацій
• вміння розробляти комунікаційну стратегію на основі аналітики та комунікаційної стратегії, а не за допомогою чаклування над магічною кулькою
• вміння створювати якісні медіа-заходи та підтримувати продуктивний контакт з представниками медіа
• високий рівень самоорганізації та автономності в ухвалені рішень
• грамотне володіння українською мовою
• володіння англійською мовою на рівні не нижче upper intermediate
• вміння писати добрі, якісні та зрозумілі bullshit-free тексти
• ніколи не ставив адресатів масових розсилок у поля To чи Cc
• розуміння, що реальний світ живе не тільки у facebook та instagram
Умови роботи:
• команда, що любить сов і єнотів, а також велосипеди і електромобілі, і знає правильну відповідь на головне питання життя, Всесвіту і взагалі
• можливість отримати до хрусту свіжі знання та контакти у галузі Cleantech
• офіс на Подолі
CV надсилайте на apply@thelobbyx.com

0 коммент.:

Отправить комментарий

Архів

Популярне

Останні публікації