Компанія 3HLinen є виробником і експортером продукції текстилю та декору для дому з торговим представництвом в Сан-Франциско (Каліфорнія) і виробничими потужностями в Києві. У зв’язку з розширенням наша команда прийме до своїх лав активного і винахідливого Асистента відділу продажів на повний робочий день.
Обов’язки:
Заведення заказів;
Підготовка документації для експорту замовлень;
Супровід процесу замовлення матеріалів та аксесуарів у постачальників;
Забезпечення життєдіяльності офісу.
Вимоги до кандидата:
∙ Рівень англійської — Intermediate і вище;
∙ Впевнений користувач програм МS Office;
∙ Уміння швидко знайти потрібну інформацію;
∙ Особисті якості: відповідальність, уважність, грамотність, ініціативність, здатність швидко навчатися, вміння працювати з людьми, вміння працювати в режимі багатозадачності.
Ми пропонуємо:
∙ Своєчасну зарплату;
∙ Зручне розташування офіса (м. Голосіївська);
∙ Роботу в дружній і креативній атмосфері;
∙ Перспективу кар'єрного росту.
Надсилайте Ваше резюме на: info@3hlinen.com
0 коммент.:
Отправить комментарий