ПОСАДА АДМІНІСТРАТИВНОГО МЕНЕДЖЕРА У АДВОКАТСЬКОМУ ОБ’ЄДНАННІ «ADVANQ»
ВИМОГИ ДО КАНДИДАТА:
Вища освіта (за напрямами філологія, менеджмент);
Впевнене володіння англійською мовою (Upper-Intermediate);
Добре розвинені навички ділової комунікації та ділового листування, розуміння поняття «конфіденційність»;
Впевнений користувач ПК;
Грамотне мовлення;
Особисті якості: готовність завжди прийти на допомогу, клієнтоорієнтованість, відповідальне ставлення до роботи, пунктуальність, самостійність.
Досвід роботи на аналогічній чи наближеній за обов’язками посаді буде перевагою.
ОБОВ'ЯЗКИ:
Прийом, реєстрація, розподіл вхідної та вихідної кореспонденції;
Організація відряджень та поїздок (замовлення квитків, бронювання готельних номерів);
Виконання перекладів ділового листування та документів за необхідності і можливості;
Робота з агенціями перекладів (координація процесу перекладу та ведення реєстру витрат);
Відправлення(отримання) кореспонденції послугами Укрпошти, Нової пошти, Кур’єрської доставки;
Документообіг — листування, друк, сканування, копіювання, архівування документів;
Виконання організаційної роботи пов'язаної з роботою бухгалтера (документообіг рахунків, актів і т. д.);
Отримання витягів з державних реєстрів;
Офіс-менеджмент — зустріч гостей та клієнтів (кава, чай), забезпечення чистоти в офісі, організація прибирання, замовлення та купівля усіх необхідних товарів для функціонування офісу (вода, кава, канцелярія тощо), виклик фахівців для проведення технічного обслуговування і ремонтних робіт;
Організація процесу ведення особових справ працівників об’єднання, підготовка наказів (про прийняття на посаду, відрядження, відпустку тощо);
Ведення офісних витрат;
Облік та ведення клієнтської бази в компанії;
Прийом та розподіл вхідних телефонних дзвінків;
Робота із програмою AELITA — ведення білінгової системи, формування попередніх рахунків, рахунків, актів наданих послуг;
Допомога із оформленням публікацій для сайту/соціальних мереж з допомогою спеціальних програм (наприклад, Canva);
Виконання доручень керівників, адвокатів (підготовка ордерів, подання документів до канцелярій судів тощо);
Допомога в організації внутрішніх та зовнішніх заходів об’єднання;
Досвід роботи на аналогічній чи наближеній за обов’язками посаді буде перевагою.
УМОВИ РОБОТИ:
Повна зайнятість, робочий графік з 09:30 до 18.30; сб., нд., державні свята — вихідні;
Заробітна плата 10 000 грн. Перегляд розміру зарплати - за результатами випробувального терміну 2-3 міс.;
Офіційне працевлаштування;
Молодий та прогресивний колектив;
Можливість кар'єрного розвитку;
Комфортні умови праці, офіс у БЦ «Horizon Office Towers» (вул. Шовковична, 42/44).
Контактна особа:
Гончар Ольга
моб.: 067 560 11 31
0 коммент.:
Отправить комментарий