понедельник, 30 сентября 2019 г.

Почни будувати свою кар'єру в ІТ з Jooble:
Як?

Якщо маєш базові знання SQL (MySQL / MsSQL) та знаєш різницю між багом і фичею, пиши сюди в телеграм @YasyaGerasimova 
📪


Чим займається 
спецаліст технічної підтримки у нас?

- Формує базу знань, на основі звернень клієнтів.

- Самостійно або разом з командою визначає причини проблем, що можуть виникати у наших користувачів.

- Обробляє вхідні звернення від клієнтів (online чат, helpdesk, email).

- Ініціює завдання в баг-трекінговій системі (Jira).

Готові розглянути студентів денного стаціонару, які можуть працювати 6 годин в день, або 30 годин в тиждень.

Працювати будеш в сучасному офісі в стилі лофт (5 хвилин від метро Тараса Шевченка) з власним зеленим парком, кімнатами для сну, баром, тренажерним залом,
курсами англійської мови.
Від нас також офіційне працевлаштування та крута команда поруч 🖖.

Більше про нас: hiring.jooble.org

0 коммент.:

Отправить комментарий

Архів

Популярне

Останні публікації