Почни будувати свою кар'єру в ІТ з Jooble:
Як?
Якщо маєш базові знання SQL (MySQL / MsSQL) та знаєш різницю між багом і фичею, пиши сюди в телеграм @YasyaGerasimova 📪
Чим займається спецаліст технічної підтримки у нас?
- Формує базу знань, на основі звернень клієнтів.
- Самостійно або разом з командою визначає причини проблем, що можуть виникати у наших користувачів.
- Обробляє вхідні звернення від клієнтів (online чат, helpdesk, email).
- Ініціює завдання в баг-трекінговій системі (Jira).
Готові розглянути студентів денного стаціонару, які можуть працювати 6 годин в день, або 30 годин в тиждень.
Як?
Якщо маєш базові знання SQL (MySQL / MsSQL) та знаєш різницю між багом і фичею, пиши сюди в телеграм @YasyaGerasimova 📪
Чим займається спецаліст технічної підтримки у нас?
- Формує базу знань, на основі звернень клієнтів.
- Самостійно або разом з командою визначає причини проблем, що можуть виникати у наших користувачів.
- Обробляє вхідні звернення від клієнтів (online чат, helpdesk, email).
- Ініціює завдання в баг-трекінговій системі (Jira).
Готові розглянути студентів денного стаціонару, які можуть працювати 6 годин в день, або 30 годин в тиждень.
Працювати будеш в сучасному офісі в стилі лофт (5 хвилин від метро Тараса Шевченка) з власним зеленим парком, кімнатами для сну, баром, тренажерним залом,
курсами англійської мови.
Від нас також офіційне працевлаштування та крута команда поруч 🖖.
Більше про нас: hiring.jooble.org
0 коммент.:
Отправить комментарий