Привіт, ми компанія Playtini, зараз ми шукаємо офіс-менеджера, який буде дбати про наш офіс, зможе створити затишок і приємну атмосферу. Ми шукаємо фею, яка буде знати наперед, що буде потрібно завтра. Натомість обіцяємо підтримку від команди і можливість щодня йти вперед разом, вирішуючи нетривіальні завдання.
Ти хочеш побудувати кар'єру в IT-компанії, але не маєш досвіду? Тоді наша вакансія - відмінний старт!
Чим необхідно займатися:
- Організація безперебійної роботи офісу по адміністративній частині;
- Підготовка сніданку для команди (не «готування", а підготовка :));
- Контроль роботи "клінінг-леді";
- Якісне виконання поставлених завдань в терміни;
- Організація зустрічей та прийому відвідувачів;
- Виконання особистих доручень ТОП-менеджменту компанії;
- Організація заходів, тімбілдінгу, свят;
- Звітність перед фінансовим відділом.
Що важливо для нас:
Нам дуже важлива ваша активність, самостійність і усвідомленість. Уміння шукати або запитувати інформацію, якої бракує і вміння вчасно знайти вихід із нестандартної ситуації. Очікуємо бачити відкриту людину, готову до навчання, яка легко освоїть нову для неї інформацію і реалізує її на практиці.
Якщо тебе зацікавила позиція, то швиденько надсилай мені CV k.neroda@playtini.ua
0 коммент.:
Отправить комментарий