вторник, 13 ноября 2018 г.


Компанія 3HLinen є виробником і експортером продукції текстилю та декору для дому з торговим представництвом в Сан-Франциско (Каліфорнія) і виробничими потужностями в Києві. У зв'язку з розширенням наша команда прийме до своїх лав активного і винахідливого Асистента відділу продажів на повний робочий день.

Обов'язки:
• Заведення заказів;
• Підготовка документації для експорту замовлень;
• Супровід процесу замовлення матеріалів та аксесуарів у постачальників;
• Забезпечення життєдіяльності офісу.

Вимоги до кандидата:
• Рівень англійської - Intermediate і вище;
• Впевнений користувач програм МS Office;
• Уміння швидко знайти потрібну інформацію;
• Особисті якості: відповідальність, уважність, грамотність, ініціативність, здатність швидко навчатися, вміння працювати з людьми, вміння працювати в режимі багатозадачності.

Ми пропонуємо:
• Своєчасну зарплату;
• Зручне розташування офіса (м. Голосіївська);
• Роботу в дружній і креативній атмосфері;
• Перспективу кар'єрного росту.
Надсилайте Ваше резюме на: info@3hlinen.com

0 коммент.:

Отправить комментарий

Архів

Популярне

Останні публікації