понедельник, 21 мая 2018 г.


Основні обов'язки:
• організація і проведення великих загальноуніверситетських подій: День відкритих дверей, Конвокація, Посвята у студенти, День Академії
• організаційний та інформаційний супровід приймальної кампанії, міжнародних конференцій, відкритих лекцій, публічних виступів в університеті тощо
• участь у підготовці «Благодійного вечора на підтримку стратегічних проектів розвитку НаУКМА»
• розробка комунікаційної стратегії НаУКМА
• підготовка «Путівника першокурсника»
• участь в підготовці і виготовленні промоційних матеріалів про НаУКМА та їх поширення через основні канали комунікації
• комунікаційний супровід у підготовці матеріалів фандрейзинговою групою для звернень до партнерів
• робота з контентом
Обов'язкові вимоги:
• вища освіта у сферах PR, журналістика, маркетинг або соціологія
• досвід роботи з текстами, веденні соцмереж, розробки комунікаційних стратегій, організації подій
• досвід роботи в соціальних проектах, громадських організаціях, урядових структурах протягом останніх 3 років буде перевагою
• грамотне володіння українською мовою
• володіння англійською мовою на рівні не нижче upper-intermediate
• мультизадачність та вміння працювати в умовах обмежених ресурсів
• віра в освіту та позитивні зміни, які вона приносить Україні та світу
• розуміння, що таке Могилянка, як історична, так і сучасна
CV надсилайте на apply@thelobbyx.com з темою листа `Найкреативніший спеціаліст з комунікацій до НАУКМА`

0 коммент.:

Отправить комментарий

Архів

Популярне

Останні публікації