пятница, 25 января 2019 г.

Компанія 3HLinen є виробником і експортером продукції текстилю та декору для дому з торговим представництвом в Сан-Франциско (Каліфорнія) і виробничими потужностями в Києві. У зв’язку з розширенням наша команда прийме до своїх лав активного і винахідливого Асистента відділу продажів на повний робочий день.

Обов’язки:

Заведення заказів;
Підготовка документації для експорту замовлень;
Супровід процесу замовлення матеріалів та аксесуарів у постачальників;
Забезпечення життєдіяльності офісу.
Вимоги до кандидата:

∙ Рівень англійської — Intermediate і вище;

∙ Впевнений користувач програм МS Office;

∙ Уміння швидко знайти потрібну інформацію;

∙ Особисті якості: відповідальність, уважність, грамотність, ініціативність, здатність швидко навчатися, вміння працювати з людьми, вміння працювати в режимі багатозадачності.

Ми пропонуємо:

∙ Своєчасну зарплату;

∙ Зручне розташування офіса (м. Голосіївська);

∙ Роботу в дружній і креативній атмосфері;

∙ Перспективу кар'єрного росту.

Надсилайте Ваше резюме на: info@3hlinen.com

0 коммент.:

Отправить комментарий

Архів

Популярне

Останні публікації